Image

"Shelter" night club

Фірмовий стиль

Хто?

OWL Shelter Group

Що?

"Shelter" night club

Коли?

Березень 2016

Країна: Китай


Термін розробки: 2 місяці


Арт-директор: Юлія Соколець


Дизайнер: Юлія Соколець

Директор компанії OWL Shelter Group відкрив клуб з назвою "Shelter". Цей клуб проіснував близько трьох років, після чого закрився. Через деякий час було прийнято рішення відновити роботу клубу, але вже на новому місці, і з новою концепцією. Головна умова - логотип у вигляді неонового слова "Shelter" повинен залишитися незмінним.

Розробити фірмовий стиль, дотримуючись наступних умов:

  • Логотип не змінюється;
  • У дизайні логотип повинен бути підсвічений неоновим світлом;
  • Обов'язково враховуємо значення слова "Shelter" (притулок, притулок).

Клуб повинен стати притулком, і притулком для кожного, хто хоче сховатися від рутини, і відпочити під сучасні треки в компанії хороших друзів і алкоголю.

Розроблено два фірмових елемента у вигляді неонової помаранчевої смуги, і різнобарвного колажу з безлічі різних елементів. Фоновим кольором вибрали темно-сірий, оскільки на ньому максимально вдало виглядають як неонові елементи, так і елементи строкатого колажу.

На основі фірмових елементів для нового клубу були розроблені елементи інтер'єру, посуду, меню, друкованої продукції, а також зовнішній вигляд входу в клуб.

Що ми зробили:

Для початку, ми постаралися визначити, який саме притулок і притулок шукають відвідувачі клубу в стінах закладу. Виявилося, у всіх різні причини прийти в Selter. Також, виявилося, у кожного своє розуміння притулку.

Новий клуб передбачалося розмістити в підвальному приміщенні з голими бетонними стінами і комунікаціями, які проходять по стелі. Однак, стилізувати клуб під занедбаний бункер або бомбосховище ми не захотіли. По-перше, ми можемо перейти межу між притулком та притоном. А по-друге, в клубі пропонують їжу і напої, а дотримуватися санітарних норм в умовах наявності мотлоху буде вельми проблематично.

Ми підготували кілька концепцій, в яких постаралися знайти спільний знаменник для всієї отриманої інформації, але при тестуванні на довільній групі потенційних відвідувачів, виявилося, що запропоновані концепції не підходять. Виглядають вони "красиво", але "не зачіпають". Немає відчуття того, що гість потрапив саме в притулок.

Як виявилося, відповідь лежала на поверхні. Спочатку трохи завдання була в тому, що кожен в цьому клубі повинен знайти свій притулок. Кожен повинен знайти своє.

В результаті, ми зробили великий колаж, в якому поєднали величезна кількість різнопланових елементів. Вони настільки різні, і їх так багато, що кожен може в ньому знайти те, що йому подобається, або викликає емоції.

Цей колаж не тільки ліг в основу фірмового стилю, а й був намальований художниками на великій стіні, яку бачать гості, переступивши поріг клубу. До слова, в подальшому цю стіну довелося окремо підсвітити, оскільки гості часто фотографувалися на її тлі.

Насправді, колаж був способом знайти ідею для концепту, але він так сподобається і гостям і замовнику, що сам став ідеєю.

Marketing Collaterals.