Image

"Monaco" champagne

Брендування шампанського

Хто?

Modern Generation Trade Co., Ltd.

Що?

Шампанське "Monaco"

Коли?

Листопад 2015

Країна: Китай


Термін розробки: 2 місяці


Арт-директор: Юлія Соколець


Дизайнер: Юлія Соколець

Серія елітних шампанських вин "Monaco" - це перша спроба китайської компанії Modern Generation Trade Co., Ltd. вивести на ринок свій алкогольний продукт. До цього компанія продавала в Китаї тільки алкоголь від інших виробників.

З огляду на те, що у компанії є великий досвід виведення на ринок подібної продукції, сумнівів в тому, що нове шампанське буде продаватися в магазинах, барах і нічних клубах не було. Залишалося виконати головне завдання: форма пляшки повинна бути класичною, але продукт повинен бути візуально впізнати.

Розробити фірмовий стиль елітного бренду шампанський вин "Monaco", який буде якісно відрізнятися від усього, що представлено на ринку. При цьому, форма пляшки залишається класичної для шампанського, щоб покупець міг з легкістю візуально визначити, що за напій перед ним.

  • Ми розробили два дизайну пляшок об'ємом 750ml, і один дизайн пляшки об'ємом 1,5l.
  • Також, зробили каталог з презентацією серії шампанських вин "Monaco"
  • Для упаковки шампанського була розроблена спеціальна висікання, яка при розкритті стає чашею для льоду. Обов'язковою умовою позначено розкриття упаковки Саме в присутності гостя.
  • Розроблено рекламні банери для презентації нового продукту.

Що ми зробили:

У процесі роботи ми вивчили ринок шампанських вин в регіоні, який цікавив замовника, а також познайомилися з культурою нічних клубів того регіону. Ми звернули увагу, що в клубах шампанське замовляють в основному ті, хто оплатив столик. І як правило, ці люди проводять більшість часу нема на танцполі, на за столом, випиваючи і перемовляючись.

Алкоголь в клубах за краще різний, і як правило, він не на виду. Та й картинка меню не завжди сприяє пізнанню продукту, тому, ми припустили, що продукту не обов'язково бути впізнаваним. Йому досить бути красивим. А ось впізнаваним буде ритуал.

Експерименти з формою пляшки були заборонені завданням, тому, ритуал буде укладено в упаковці. Так, дизайн розділився на дві складові: дизайн пляшки з підготовкою презентації, і дизайн упаковки.

Найскладніше було зробити так, щоб упаковка одночасно розкривалася, що не переверталася, була красивою, і при цьому була ємність для льоду. Після великої кількості експериментів, і декількох консультацій з майстрами на виробництві, ми отримали потрібний результат.

Презентація проекту